Известие

Collapse
No announcement yet.

Нов избор за 166 ца дизел

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нов избор за 166 ца дизел

    Здравейте, нов съм у клуба, мислим да взимам една 166 ца, до колкото четох, този модел е с 2.4 GTD. Какво да гледам при избора й, какво да слушам, специфични проблеми и болежки на мотора и купето? Не и работи дистанционното на алармата, нещо за модул под задното стъкло споменаха! Огледалото вътре не се затъмнява, но това не ме плаши. Изобщо всичко за тоя модел би ми било полезно като съвет, като човек, който до сега е карал само едно рено туинго, тази кола ми изглежда космически кораб

    Благодаря предварително.

  • #2
    Към много добра кола си се ориентирал. Най-големия ѝ проблем е кашкаваленото окачване - трябва внимателно да се огледа или най-добре да заделиш пари за смяна на всичко - носачи, амортисьори, тампони, абе всичко. Другия често случваш се проблем е разход на масло - трябва да се огледа внимателно, дали не е омаслен двигателя.

    За фейслифтовите версии, често се износват валовете (за двигателя с 20 клапана), като добавим и шибаните клапи, по-добре не се съсредоточавай върху тях, а гледай pre-facelift-овете.

    За 2.4 jtd е от първите комон рейл двигатели на алфа (след 1.9) и си има болежки, но нищо фрапантно.

    Ако харесаш кола, задължително сменяй ремъци+водна помпа.

    Comment


    • #3
      А какво е този фейслифт?

      Comment


      • #4
        моделите между средата на 2005 г. и 2007 г.

        Comment


        • #5
          Първо фейса е след 2003г.второ окачването въобще не е кашкавалено,напротив в сравнение с други Алфи е много здраво,трето дизел и харч на масло,значи си попаднал на кофти екземпляр иначе това не е проблем при JTD-то,виж при бензиновите е друга бира.
          166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от hannoslm Покажи съобщение
            Към много добра кола си се ориентирал. Най-големия ѝ проблем е кашкаваленото окачване - трябва внимателно да се огледа или най-добре да заделиш пари за смяна на всичко - носачи, амортисьори, тампони, абе всичко. Другия често случваш се проблем е разход на масло - трябва да се огледа внимателно, дали не е омаслен двигателя.

            За фейслифтовите версии, често се износват валовете (за двигателя с 20 клапана), като добавим и шибаните клапи, по-добре не се съсредоточавай върху тях, а гледай pre-facelift-овете.

            За 2.4 jtd е от първите комон рейл двигатели на алфа (след 1.9) и си има болежки, но нищо фрапантно.

            Ако харесаш кола, задължително сменяй ремъци+водна помпа.
            Кашкавалено окачване!? Харч на масло!? Алфа 166!?!
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
              Кашкавалено окачване!? Харч на масло!? Алфа 166!?!
              Пълни глупости говори тоя, гледал е 166 през крив макарон. Аз съм един от тези във форума, които карат най-дълго 166, за над 10 години и над 100к км съм сменил един горен носач само заради тампони и масло не гори, колата е над 350к км.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Така де и аз това се опитвам да обясня.
                166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                Comment


                • #9
                  Взимай колата и не му мисли, кой каквото и да ти каже шанса да се прецакаш е винаги на лице...
                  Аз си купих за втори път кола (пак Алфа) преди 6 месеца, първия път дори не знаех каква кола искам и попаднах на наистина запазен автомобил без никакви проблеми. Втория ми опит за покупка на Алфа Ромео, въпреки сериозната подготовка и четене, не е толкова успешен... новата ми придобивка иска доста инвестиция, за да бъде всичко наред.

                  Но както каза един колега някъде в темите "Единственото нещо което не ми харесва в Алфата е че трябва да ми е неудобно от другите защото се налага да ми завиждат" (прекалено ми е сложно, да го напиша правилно)

                  Успех с покупката!
                  Last edited by Alfa User; d.m.y г., 09:44.
                  146 1.3 боксер 1996г.
                  156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                  Comment


                  • #10
                    И защо се отказа от марката? Имай предвид,че каквато и марка да си купиш,останалите винаги ще те наричат по някакъв,специфичен за марката,начин! На какво се спря? Форума е имал и по-добри моменти,но и сега си става.Въпроса е колко сериозно ще се отнесеш.Винаги има някой,който ще ти отговори с подобаваща сериозност! Освен това,за толкова години,би трябвало да знаеш,на кого мненията си заслужават и на кого не! Нечии мнения просто ги прескачаш и нещата се получават!
                    BMW 318ti '96

                    Comment


                    • #11
                      Преди да се набеди приемника (модула под третия стоп), трябва да се установи, дали дистанционното работи. Или поне микроключето, което се натиска чрез гумения бутон. Добре е да се премери и напрежението на батерията му.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Както и да е, на колата й предстои смяна на номера, миене и пране, обслужване и ще се похваля, то е ясно. Как да изчистя тавана, бившият собственик е бил някакъв безумен чичка, 68 ми набор, зодия риби, май на 11 ти март роден, заклет пушач, всичко е пропито с никотин. Дори копчетата на радиото лепнат....
                        Last edited by Alfa User; d.m.y г., 09:44.

                        Comment


                        • #13
                          Ако трябва да избирам измежду кораб, каран от чичка пушач и такъв, каран от младенец, който 200 пъти е удрял прекъсвач, бих избрал първото.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Много правилно казано... но човек никога не знае! Климатроника нещо не духа топло сутрин ми се струва, но ще го мисля по-натам. Поне компресорът на климатика върти и работи.

                            Comment


                            • #15
                              За да задуха топло трябва температура в охладителната течност,предполагам не мислиш че ще задуха веднага топло като домашен климатик.
                              166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                              Comment

                              Working...
                              X